Logo van Het Vierde Huis

HOME

HOME

CONTACT

CONTACT

ZAKELIJK

ZAKELIJK

Gemeenten

Gemeenten

HOME

HOME

CONTACT

CONTACT

ZAKELIJK

ZAKELIJK

Gemeenten

Gemeenten
Logo van Het Vierde Huis

HOME

HOME

CONTACT

CONTACT

ZAKELIJK

ZAKELIJK

Gemeenten

Gemeenten

Klachtenprocedure

Heb je een klacht over de dienstverlening van Het Vierde Huis? Of over een medewerker? Dan kun je het beste direct contact met ons opnemen.

  • We doen er alles aan om bij het 1e contact tot een oplossing te komen.
  • Zo proberen we jouw klacht binnen 5 dagen af te handelen.
    Is er meer tijd nodig? Dan nemen wij persoonlijk contact met je op.
  • Tijdens dit gesprek maakt onze medewerker duidelijke afspraken over hoe het verder gaat met de klacht.
    • Deze medewerker blijft tijdens het hele proces van de klachtenafhandeling jouw vaste contactpersoon.
    • Jouw contactpersoon houdt je verder op de hoogte van de afhandeling van de klacht.
    • Je kunt altijd zelf contact opnemen via het e-mailadres dat je van je contactpersoon hebt gekregen.


Bezwaar tegen een beslissing

Via Het Vierde Huis kun je verschillende aanvragen doen. Bijvoorbeeld voor een urgentie of vergunning. Ben je het niet eens met een beslissing? Dan kun je bezwaar maken.

  • Bezwaar maken kan niet bij Het Vierde Huis zelf.
  • Je krijgt altijd een brief met de beslissing.
  • In deze brief staat ook of je bezwaar kunt maken. En hoe je bezwaar kunt maken tegen de beslissing.

Lijst met gemeenten:

Almere

Almere

Utrecht

Utrecht
Scroll to Top
Logo van Het Vierde Huis

Kies een gemeente

Logo van Het Vierde Huis